Brandstory en identiteit voor Eye For Growth

Een nieuw merk met een nieuwe naam

doet_efg-branding

doet_efg-visitekaartjes(1)

doet_efg-stationairy-verzamel

opdrachtgever:

Eye For Growth - Lean consultants

Werkgebied:

Lean consultants. Veranderprofessionals en procesoptimalisatie

locatie:

Rotterdam

Over het project:

Masja en Frits hebben met de expertise van Doobob dit nieuwe merk gelanceerd. We zijn begonnen met een leeg vel en heel veel creativiteit. Samen ontwikkelden we een bedrijfsnaam, merk, merkstrategie, identiteit en website. Een ontzettend leuke samenwerking met een doeltreffend eindresultaat. 

doet_efg-beeldmerk

doet_efg-webdesign

doet_efg-infographic

Bovenstaande illustraties zijn onderdeel van een infographic waarin Lean in 6 dimensies visueel wordt uitgelegd. In het bijschrift staat vermeld op welke principes de illustratie is gebaseerd, of met andere woorden: welk gevoel wil de illustratie opwekken.
Bekijk hier de volledige infographic
Geinteresseerd wat Doobob voor u kan betekenen? 06-25014522 of stuur een berichtje

Rebranding van Textielstad

Een nieuwe uitstraling die beter past bij een landelijk bekende winkel