Nieuw merk en merkstrategie voor Bridge United

Hoe een idee werkelijkheid wordt

opdrachtgever:

Bridge United - Next level video conversatie

Werkgebied:

Levensechte video communicatie gebaseerd op 3d hologram techniek

locatie:

Berkel en Rodenrijs

Over het project:

Doobob bedacht de merknaam en ontwierp de visuele uitstraling voor dit bedrijf. Opgericht door een groep creatieve ondernemers. Zij willen mensen dichter bij elkaar brengen door gebruik te maken van techniek. Levensechte video communicatie.

Productontwikkeling:

Doobob speelt als conceptontwikkelaar en designer een belangrijke rol bij het visueel ontwerpen van nieuwe producten voor Bridge United. Met name het combineren van een 3d holografische receptie met lockertoepassingen is nog niet eerder gedaan. Hiervoor zijn we met een team van specialisten naar de ontwerptafel gegaan en hebben een uniek concept uitgedacht in de lockerbranche: De Assistance Virtual Reception Locker.

doet_bridges-united-brandstory-2

doet_bridges-united-infographic

doet_bridges-united-logo-1

sl_locker_solution

Geinteresseerd wat Doobob voor u kan betekenen? 06-25014522 of stuur een berichtje

Brandstory 'De waarde van metaal'

Het verhaal van vier ijzersterke generaties